Här har vi samlat vanliga frågor vi ofta får om våra hotellpaket, evenemang och hotell.  Hittar ni inte svar på er fråga här är ni välkomna att kontakta kundtjänst. 

  • Online direkt via hemsidan.
  • Via förfrågan på hemsidan.
  •  Via kundtjänst. Telefon eller mail.

Direkt efter bokningstillfället. 
Har du inte fått någon bekräftelse på din bokning vänligen kontakta kundtjänt.

Bokningar av evenemangsbiljetter följer evenemangets avbokningsregler.  Ångerrätt gäller inte på evenemangsbiljetter enligt distansavtalslagen.

Hotellbokningar

  • vid avbokning 35 dagar eller fler före ankomst återbetalas hela hotellkostnaden
  • vid avbokning 5-34 dagar före ankomst (senast 17.00) återbetalas 50% av hotellkostnaden
  • vid avbokning mindre än 5 dagar före ankomst sker ingen återbetalning. (Hela hotellkostnaden debiteras)

På vår sida för grupp- och företagsbokning kan du läsa mer och göra en bokningsförfrågan via vårt formulär.

Det beror på vilken arena och vilken föreställning du bokat biljetter till. Se respektive evenemangsida för ytterligare information.

Presentkort kan köpas i alla valörer.  Presentkort kan även köpas för hela hotellpaket till ett specifikt evenemang.

Stockholmsresor har ställd resegaranti hos Kammarkollegiet för att skydda sin resenärer. 

Ja, faktura finns som ett betalningsalternativ

Öppettider

Måndag-Fredag:
09.00-18.00
Lördag-Söndag
10:00 – 16:00

Telefon:

08-6182610

E-mail

info@stockholmsresor.se

Se kontaktformulär